hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|استعدادیابی در ورزش های رزمی درقم باید پیگیری شود

قم|استعدادیابی در ورزش های رزمی درقم باید پیگیری شود

رئیس هیات ورزش‌های رزمی قم با تاکید بر ضرورت پشتوانه سازی و استعدادیابی در ورزش‌های رزمی گفت: برای تحقق این موضوع دومین دوره لیگ انفرادی مساقات کیک بوکسینگ قم در چهار رده سنی در بخش آقایان ۲۱ تیرماه جاری برگزار می‌شود.
علی یزدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار رویداد ایران از قم افزود: لازمه آماده نگه‌داشتن و نیز ایجاد روحیه نشاط میان ورزشکاران، برگزاری مستمر مسابقات است که این رقابت‌ها در تحقق این امر و نیز ایجاد پشتوانه ورزشی استان در سال‌های آینده می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
 وی با بیان اینکه برگزاری دومین دوره لیگ انفرادی مسابقات کیک بوکسینگ استان در بخش آقایان و در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۲۱ تیرماه جاری در قم برگزار می‌شود گفت: ایجاد انگیزه، آماده نگه‌داشتن ورزشکاران، شناسایی استعدادها و پشتوانه سازی را از جمله اهداف برگزاری این لیگ است.
 رئیس هیأت ورزش‌های رزمی قم ادامه داد: این رقابت‌ها روز جمعه ۲۱ تیرماه در خانه بوکس استان واقع در ورزشگاه راحله برگزار می‌شود ضمن اینکه زمان وزن‌کشی این مسابقات نیز روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در سالن ورزشی زیتون خواهد بود.
 یزدی با بیان اینکه شرکت در این مسابقات برای تمامی رزمی‌کاران بلامانع است، یادآور شد: همراه داشتن بیمه ورزشی، کلاه، لثه بند، کاپ، دستکش، ساق‌بند و روپایی توسط شرکت‌کنندگان الزامی است.
 وی افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۵۰ ورزشکار از باشگاه‌های مختلف در این کارزار حضور یابند.
 هیأت ورزش‌های رزمی در کشور شامل ۱۰۵ رشته رزمی است که تنها ۳۰ رشته از آن زیرمجموعه هیأت ورزش‌های رزمی قم فعال است. از ۳۰ رشته فعال در این استان نیز هشت رشته از جمله موی تای، وکوتورین و همچنین پنج سبک کیک بوکسینگ بیشترین فعالیت را دارد.
 ورزشکاران رزمی‌کار عضو هیأت ورزش‌های رزمی این استان سالانه به طور میانگین ۱۰۰ مدال جهانی، آسیایی و کشوری کسب می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد